2010年5月22日星期六

TOHOSHINKI

没有评论:

发表评论

页面

Hero

Hero

金在中

金在中

我的简介

我的照片
槟城, Malaysia
我是个神经质、有时有点自闭的女生。我喜欢一个人安安静静地呆在家里。对我来说,对不认识的人交谈是很困难的事,我朋友并不多,没什么知心朋友。我比较喜欢去较安静的地方,例如图书馆,公园等等。而且,我也喜欢去书多的地方,因为我喜欢看书。此外,我也喜欢望着天空。看着蓝天,总是觉得天空永远是那么的美丽,能把心中的烦恼除掉,不管是早上,中午,下午,傍晚,晚上,天空永远是那么的美丽。
Powered By Blogger

试一试,按一按。

LOVE POEM

With the start of each new day
I find myself thinking of you
In the middle of my busy day
My mind wanders and i think of you
Out of nowhere i see your smile
Hear your laugh and i think of you
Life is beautiful now because i fallin love
All over again each lime i think of you


暖暖心扉

暖暖心扉
行至水尽

寂寞的影子

寂寞的影子

三月

你用桃花做引子
掘出我已死很久的爱情
让一种定数成为可能

谜底一旦揭开
就不再具备引力
一切又重归平静
平静地 各持一方 东 西

你认为 这段空间
可做药引
恰巧可煮 十份爱情
五份距离 五份美

你不是佛
不信 前世 来生
今生足矣
慈悲 不博爱

你又是佛
一声咳嗽都是施舍
而奢侈
便可渡我与五行之内
与红尘之外


LOVE

Love is a gentle caring
a quiet concern
deeply hidden in the heart.
A presence always felt
every day, every day minute, every hour.
Love is a gentle embrace
between body and soul.
A quiet touch of the hand
a soft hug by warm arms
a caress of two souls.
Love is a great passion
between hungry hearts.
The intimate exchange
between mind, body and soul.
Love is always caring
always growing
always being there.
Love is a wonderful gift
shared by two blessed souls
experiencing Heaven on Earth.

Hero

Hero

super man?

super man?

他的样子感觉好快乐哦。。。

他的样子感觉好快乐哦。。。

我跑!我跑!

我跑!我跑!

会笑的狗??

会笑的狗??

咦,那里有美女!

咦,那里有美女!

哇。。。

哇。。。

耶!主人回来了!

耶!主人回来了!

= =III

= =III

好伤心。。。

好伤心。。。

我的坐姿美吗 ?

我的坐姿美吗 ?

好累哦。。。

好累哦。。。